اشتراک گذاری
29 فروردین 1401
کد مطلب : 11543

اولین همایش تجلیل از حافظان کل عضو مهد قرآن شهرستان برخوار با حضور مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن به گفته آقای حسین جعفری دولت آبادی مدیر مهد قرآن شهرستان برخوار در این همایش که حافظان به همراه خانواده حضور داشتند .

از اولین حافظ کل شهرستان ، خانواده های دارای حداقل ۲ حافظ کل ، کم سن ترین حافظ و کسانی که در مسابقات قرآنی استان و کشوری در رشته های حفظ کل رتبه های ممتاز کسب کردند به صورت مجزا تجلیل شد .

این گزارش می افزاید مدیر مهد قرآن شهرستان برخوار ، ضمن قدردانی از همکاری و حمایت مالی و سازمانی ، امام جمعه و دیگر سازمان ها و نهادها اظهار امیدواری کرد که برگزاری این همایش باشکوه و تجلیل از حافظان قرآن باعث تشویق و جذب سایر نوجوانان و جوانان به فراگیری و حفظ قرآن کریم بشود و در سال های آینده ادامه داشته باشد .

خاطر نشان می گردد در این همایش آقایان حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی و منیری مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور ، سخنرانی کردند .

مشاهده تصاویر

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.